Loading...

اخبار

برترین دسته‌های بازی برای کامپیوتر شخصی

نوشته شده در : 2022/07/25 - 00:00
تا به حال به این فکر کرده‌اید که وجود یک دسته بازی، تا چه حد می‌تواند تجربه بازی با کامپیوتر شخصی را بهبود ببخشد؟ با برترین دسته‌های بازی سال 2022 آشنا شوید.
اگر از آن دسته‌ گیمرهایی هستید که با موس و کیبورد کار می‌کنید، زمانش رسیده که به استفاده از دسته بازی به عنوان یک گزینه خوب فکر کنید. دسته‌های بازی باعث می‌شوند بازی کردن برای شما به تجربه‌ای هیجان‌انگیز و واقعی تبدیل شود. 
تنوع گیم‌پدها در بازار سخت‌افزار ایران به حدی گسترده است که هر انسان تازه‌کاری را گیج می‌کند. برای همین در این مطلب، پنج تا از بهترین دسته‌های بازی در سال 2022 را گلچین کرده‌ایم تا با خیال راحت، خرید کنید. بین گیم‌پدهای آورده شده در این لیست، هیچ برتری‌ای وجود ندارد و ابتدا باید نیازسنجی کرده و ببینید کدام یک از آنها، بیشتر با نیازهای شما همخوانی دارند. سعی ما بر این بوده که تنوعی از بهترین دسته‌های بازی با کاربردهای گوناگون را تقدیم نگاه‌تان کنیم.

دسته‌بازی Sony​ DualSense
این دسته‌بازی به طور انحصاری برای پلی‌استیشن 5 سونی طراحی شده ولی قابل استفاده در کامپیوتر هم هست. اگر می‌خواهید بازی‌های پلی‌استیشن را روی کامپیوتر اجرا کنید، این گیم‌پد را امتحان کنید. خریدن آن را به تمامی افرادی که با کامپیوتر و کنسول پلی‌استیشن بازی می‌کنند، توصیه می‌کنیم. 
 
گیم‌پد

کنترلر بی‌سیم ایکس‌باکس

کنترلر بی‌سیم ایکس‌باکس به طور اختصاصی برای کنسول‌های ایکس‌باکس طراحی شده و قیمت مناسبی دارد. بهترین گزینه‌ای که می‌توان برای بازی با کامپیوتر در نظر گرفت، همین xbox Wireless Controller  است. گول دسته‌بازی‌های بی‌کیفیت با قیمت پایین را نخورید. این دسته بازی با قیمتی مناسبی، انتخابی استاندارد است که مدت‌های طولانی برایتان کار خواهد کرد. 
دسته‌بازی ایکس‌باکس
گیم‌پد Logitech G923
تجربه اتومبیل‌رانی در محیطی واقعی را با این گیم‌پد شگفت‌انگیز لمس کنید. قدرتمندترین و جذاب‌ترین گزینه برای گیمرهای بازی‌های اتومبیل‌رانی، این گیم‌پد است. محیط اتومبیل را با این دسته‌بازی مجهز، شبیه‌سازی کنید و لذت ببرید. کافی دسته‌فرمان را روی میز کامپیوتر نصب کرده و پایتان را روی پدال‌های گاز، کلاچ و ترمز بگذارید و شروع به رانندگی کنید. حس رانندگی با این تجهیزات شگفت‌آور تا ابد در ذهن‌تان باقی خواهد ماند. این دسته‌بازی مختص پلی‌استیشن می‌باشد. 
دسته‌بازی
 
جوی‌استیک Qanba Obsidian
یک پیشنهاد ویژه برای افراد اهل مبارزه. این جوی استیک منحصرا برای بازی‌های مبارزه‌ای طراحی شده و قابل استفاده در کامپیوتر شخصی و PS4 است. دکمه‌هایی که روی این نوع از جوی‌استیک تعبیه شده، به شما امکان انتخاب گزینه‌های مختلف در منوی پلی‌استیشن را می‌دهد و دست‌تان را در انتخاب، باز می‌گذارد. برای استفاده از آن در کنسول پلی‌استیشن و کامپیوتر، تنها کافی است یک کابل USB به آن اضافه کنید. 
جوی‌استیک
 
کنترلر تطبیقی ایکس‌باکس
انتخابی مناسب نوستالوژی‌بازها. اگر با وجود تنوع زیاد بازی‌های جدید، هنوز هم دوست دارید به بازی‌های قدیمی بچسبید، این دسته‌بازی مناسب شماست. این گیم‌پد شباهت زیادی به دسته کنسول بازی SNE دارد اما امکاناتی مطابق با نیاز روز به آن اضافه شده که قابل استفاده برای بازی‌های امروزی هم باشد. می‌توانید کلیدهای روی آن را سفارشی‌سازی کنید و از تجربه بازی‌های قدیم با ابزاری پیشرفته، لذت ببرید.  
ایکس‌باکس
شما تجربه استفاده از کدام یک از این گیم‌پدها را داشته‌اید؟ آیا گیم‌پد مناسبی می‌شناسید که نامش در این لیست نیامده‌باشد؟ لطفا برایمان در قسمت نظرها بنویسید.

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!